Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski
294
BLOG

Obywatele RP już biją ? Chuligani z białymi różami.

Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

"Kiedy prowadzący uroczystość Jan Kasprzyk zakończył ją i podziękował za obecność, nagle tłum zafalował, zaczęła się przepychanka. Poczułem, że ktoś łapie mnie z tyłu za ramiona i próbuje odciągnąć. Wyrwałem się, odepchnąłem go  z pytaniem „czego chcesz, czemu mnie szarpiesz?”, zareagowali też inni ludzie. Napastnik schował się za transparentem i przez ten transparent poczułem silne uderzenie pięścią w twarz. Nie mogłem ciosu odeprzeć, ani zrobić uniku, bo uderzył będąc zasłonięty przez materiał transparentu.Przeskoczyłem pod transparentem, on chciał uciekać, ale chwyciłem go za kołnierz i oddałem policji. Jeden z policjantów powiedział , że dokładnie widział co zaszło i zatrzymują go. Napastnik miał 30-40 lat, kilkudniowy zarost, był w ciemnej kurtce z  kapturem. Na prośbę policji złożyłem w komisariacie zeznanie. "

http://wpolityce.pl/polityka/339225-na-marszu-pamieci-bandzior-uderzyl-adama-borowskiego-adam-pojmal-bandziora-ktos-podal-decyzje-bic

"Osoby trzymające białe róże miały również flagi Polski i UE, skandowały: "konstytucja", wśród nich był lider KOD Mateusz Kijowski."

Widać jak narasta zaangażowanie lidera KOD.

interesuje sie polityką, historią, literaturą, turystyką, filmem, fotografiką; kocham demokrację i prawde nieznosze obłudy fałszu i piaru

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka