Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski
109
BLOG

Politycy opozycji bojkotujcie TVP- radość dla mnie ogromna. Robie sobie święto.

Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski Polityka Obserwuj notkę 2

Politycy opozycji bojkotujcie TVP - radość dla mnie ogromna. Wreszcie przestanę słuchać szeregu kłamstw, straszenia czy wręcz obrażania. Zanikną  na antenie kpiny i pomawianie i agresja. Szyderstwa rodem z rysztoka.  Wreszcie mniej będzie okazji dla mnie, do oglądania nowoczesnych dobrze wychowanych kobiet. Bardzo się ciesze, aż tak że zrobię sobie święto, z dobrym markowym winkiem. Nie, nie bez wyjazdu potem, jak Olbrychski.

A poważnie. Pamiętam, jak kilka lat wcześniej politycy PiS

WPADLI NA TEN SAM POMYSŁ

i skutkowało to izolacją, brakiem możliwości przebijania się poglądów itp. Nad tym wtedy ubolewałem,  uważając to za totalny błąd.

Teraz jak nadmieniłem wyżej, radość mnie rozpiera. Oczywiście wpadnę od czasu do czasu na wizje do "jedynie słusznej linii" aby wiedzieć jak się mają intelektualnie propagatorzy "powrotu do tego co było" i jaki jest ich stan psychiczny. BO LUBIE WIEDZIEĆ I WYCIĄGAĆ WNIOSKI.

A w mediach publicznych będę nareszcie miał to za co płace w abonamencie.

Pani Kidawo-Błońska gratuluje pomysłu. Ograniczcie się do mediów we władaniu Ringier Axel Springer tam wypełniają linię polityczną jedynie słuszną.

interesuje sie polityką, historią, literaturą, turystyką, filmem, fotografiką; kocham demokrację i prawde nieznosze obłudy fałszu i piaru

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka