Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski
139
BLOG

Wykupili bilety aby obejrzeć obcowanie z figurą? Ja tam wolę kulturalnie.

Kazimierz Demokrata-Polski Kazimierz Demokrata-Polski Kultura Obserwuj notkę 1

Chciałem napisać seks z figurą, ale na Salonie to niedozwolone. Widać ja nie mam tu prawa do artystycznej wypowiedzi? Seks to naganne słowo? Ale nie o tym chciałem...

Ciekawe jest ze wykupili bilety aby to obejrzeć. Ciekawość? A może jakieś bydlęce pociągi. Bardzo ciekawe.

"Zaraz na początku aktorka urządza seans seksu oralnego z figurą Jana Pawła II. W głośnikach głos Wojtyły mówiącego o miłości Boga. Kiedy powieszą już papieża z fallusem na szubienicy, z tabliczką na piersi: „obrońca pedofilii”, zaczynają masturbować się przez ubranie małymi, drewnianymi krzyżami. Wykonują ruchy frykcyjne obcierając się o siebie." - pisze jeden z widzów, i dodaje " ie wiadomo, o co w tym wszystkim chodzi."

Jak to nie wiadomo ? Seks z figurą. To chyba każdy wie jak to nazwać. ZBOCZENIE Oni  mówią że to satyra na pedofilie. Jaja, seks z figura czuli fetyszyzm satyrą na pedofilie w Kościele.

ALE WIDAĆ CO WOLA OGLĄDAĆ , JA TAM WOLE NORMALNIE. Kulturalnie.


interesuje sie polityką, historią, literaturą, turystyką, filmem, fotografiką; kocham demokrację i prawde nieznosze obłudy fałszu i piaru

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura